Risitë teknologjike, si inteligjenca artificiale e Smart Home, kanë shtrirë ndikimin e tyre te agjencitë e të gjitha formave dhe përmasave. Industria e Smart TV po përshtatet për të integruar këto teknologji të reja, për të garantuar që produktet e tyre të ecin në të njëjtin drejtim me pritshmëritë e konsumatorit.

Parashikohet që inteligjenca artificiale të rritet me shpejtësi deri në vitin 2022 dhe kjo teknologji po fiton popullaritet te konsumatori falë Smart Speakers e Virtual Assistant.

Për Smart TV, IA-ja do të përdoret për të parashikuar kërkesën e medies për shpërndarjen e përmbajtjes, duke siguruar programe më të goditura për prodhuesit e përmbajtjeve dhe duke u mundësuar shikuesve të marrin rekomandime më të mira për programet.

Meqenëse pajisjet zënë një pozicion qendror në pothuajse çdo familje, ekranet e lidhur me TV të zgjuar janë të vendosura në mënyrë të përkryer për t’u bërë qendër qendrore për ndërveprimin me pajisjet dhe shërbimet në shtëpi të mençura. Për shembull, përdoruesit mund të monitorojnë konsumin e tyre të energjisë elektrike dhe të krahasojnë përdorimin e tyre përmes grafikëve në televizorin e tyre, ose rregullojnë ndriçimin ose muzikën në të gjithë shtëpinë e tyre.

Source: Teknologji